Andrev Walden och jag delar något. Vi är båda krönikörer. Han visserligen på stora Aftonbladet och jag på min lilla facktidning, men ändå. Det är ändå intressant att läsa vad någon annan åstadkommit i genren. Han har varit nominerad till Stora Journalistpriset för sin gärning. Jag blev en gång nominerad av min redaktör till Årets […][...]























